Állásajánlat

Kelebia II. sz. háziorvosi körzet felvételt hirdet
Ápoló munkakörbe

A pályázatot az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen vagy a 6423 Kelebia Bajcsy-Zsilinszky u. 56/B orvosi rendelőben lehet leadni.

Csatolandó:

- szakmai önéletrajz
- ápoló OKJ (E kategóriás) vagy diplomás ápoló bizonyítvány másolata, vagy ezek hiányában a szakképzést nyújtó intézmény által kiadott iskolalátogatási igazolás

Határidő: 2018.11.30.

Álláshirdetés

A KELEBIA RÓMAI KATOLIKUS PLÉBÁNIA sekrestyés feladatok ellátására keres részmunkaidőben munkavállalót.

Főbb feladatok: takarítás, templomdíszítés.
A munkavégzés helye: Római Katolikus templom és plébánia.
Bérezés: megegyezés szerint.
Jelentkezési határidő: 2018. szeptember 30.

Jelentkezni személyesen lehet a Kelebiai Római Katolikus Plébánián dr. Pribitek László plébános úrnál.

Az állás október 1-től tölthető be.

                                                                                      Római Katolikus Plébánia

Felhívás szakdolgozói munkakör betöltésére

Kelebia Községi Önkormányzat Szent Erzsébet Otthonháza felvételre keres dolgozót 2018. október 1.-jei kezdéssel idősek otthonába ápoló munkakörbe.

A közalkalmazotti kinevezés határozatlan időre szól, az 1992. évi XXXIII. törvény és a 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet alapján.

A munkarend munkanapokon napi 8 óra, szükség esetén műszak végzése, naponta. A munkakör 2018. október 1. napjától tölthető be.

Feladata: Az idősek otthona gondozói, ápolói munka szakmai irányítása, összefogása.

 

  • A gondozottak egészségügyi ellátásának megszervezése, irányítása és ellenőrzése.
  • Ellenőrzi a gondozók-ápolók tevékenységét, és szakmai útmutatást ad.
  • Gondoskodik a szükséges gyógyszerek, gyógyászati segédeszközök beszerzéséről, tárolásáról, nyilvántartásáról.
  • Gondoskodik a szakorvosi, illetve sürgősségi ellátáshoz, a kórházi kezeléshez való hozzájutásról.
  • A gondozott orvosi vizsgálatra történő kísérése, intézményi autóval szállítása. Az intézményi autó vezetésére kapott meghatalmazás szerint az Otthonház Gépjárművek Költségelszámolásnak Szabályzatában foglaltakat betartva.
  • A orvos utasításai alapján irányítja a betegek gyógyszerelését, gyógykezelését.
  • Ellátja a közgyógyigazolványok nyilvántartásával, érvényesítésével kapcsolatos feladatokat.
  • Szervezi és irányítja az Otthonház dolgozóinak munka alkalmassági vizsgálatát, felülvizsgálatát.
  • Végzi a munkájához tartozó adminisztrációs teendőket (gyógyszernyilvántartás, kérelmezők, ellátottak személyes adatainak nyilvántartása, gondozási, ápolási terv).
  • Az intézményvezető meghatalmazása alapján elvégzi a kérelmezők előgondozásának feladatait. Ennek során elvégzi a gondozási szükséglet vizsgálatát is.
  • Szükség esetén a gondozottak pénzkezelésével kapcsolatos teendőket is ellátja, meghatalmazás alapján, az Idősek otthona pénz-és értékkezelési szabályzatában foglaltak szerint.
  • Elkészíti a szakdolgozók műszakbeosztását, havi összesítését a mindenkor hatályos munkajogi szabályok szerint.  
  • Felelős a közegészségügyi rendszabályok betartásáért, a HACCP rendszer, Legionella szabályzat egységen belüli működéséért, az előírt dokumentáció vezetéséért, az étkezések megfelelő biztosításáért, az ezzel kapcsolatos változások, előírások nyomon követésért.
  • Ellátja az intézményi veszélyes hulladék kezelési és nyilvántartási feladatokat.
  • Feladata az egész intézmény részére a takarítószerek rendelése, nyilvántartása, kiosztása, kapcsolattartás a beszállítókkal, takarítóeszközök biztosítása.  

Jelentkezni szakmai önéletrajz, végzettséget igazoló dokumentumok másolatának benyújtásával személyesen az intézmény vezetőjénél lehet, 2018. 09. 14. napjáig.

Bővebb felvilágosítás személyesen az Otthonházban, Kelebia, József A. u. 75. sz., telefonon 06-77/454-224-es számon Turi Mária intézményvezetőtől kérhető.

  

A munkakör betöltéséhez az alábbi szakképzettségek valamelyikének megléte szükséges: „E” kategóriás ápoló, vagy már ezirányú tanulmány végzése.

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent „B” kategóriás jogosítvány megléte, számítógép kezelői alapismeretek (word, excel, szociális, egészségügyi nyilvántartó programok) és idősotthoni munkatapasztalat.