Elektronikus kapcsolattartás

Űrlapok elektronikus kapcsolattartáshoz

Tájékoztatjuk, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 9.§ (1) bekezdése és az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII.19.) Korm.rendelet 89.§-a értelmében 2018. január 1. napjától valamennyi gazdálkodó szervezet (a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény 7.§ (1) bekezdés 6. pontja szerinti, belföldi székhellyel rendelkező gazdálkodó szervezet) köteles a saját cégkapuján, egyéni vállalkozó esetén KÜNY tárhelyén (régi elnevezése: ügyfélkapun) keresztül történő elektronikus ügyintézésre.
Az elektronikus ügyintézés körébe tartozik minden, a korábban papír alapon történt ügyintézés (pl. bevallások és kérelmek benyújtás, változások bejelentése stb.)

 

ÖNKORMÁNYZATI HIVATALI PORTÁL

 

 Tisztelt Ügyfeleink!

A közigazgatási perekben, illetve a jegyző birtokvédelmi ügyben hozott határozatának megváltoztatása iránti perekben a jogi képviselővel eljáró fél és a belföldi székhelyű gazdálkodó szervezet számára kötelező az elektronikus kapcsolattartás 2016. július 1-től.

Ezekben a perekben a keresetlevelet elektronikus úton az elsőfokú közigazgatási határozatot hozó szervnél, illetve a birtokvédelmi határozatot hozó jegyzőhöz kell benyújtani. Ennek megfelelően Hivatalunk az alábbiakban közzéteszi az ehhez szükséges elektronikus űrlapokat.

K01 - Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához

P26 - Űrlap keresetlevél beterjesztéséhez a jegyző birtokvédelmi határozatának megváltoztatása iránti perben

Az eletronikus nyomtatvány kitöltéséhez szükséges ÁNYK program letölthető a NAV honlapjáról:
http://www.nav.gov.hu/nav/letoltesek/nyomtatvanykitolto_programok